Постинг
28.10.2019 17:59 -
Прости ми въглерод
Прости ми въглерод е новото важно откритие. Междуосието на 488 GT3 EVO е по-дълго от пътното 488 GTB, което според Ferrari намалява износването на гумите и оптимизира използването на гумите. Освен това е по-лек от предшественика си: това означава, че е необходим повече баласт, за да се постигне минималната необходима състезателна тежест на FIA GT3, понижава центъра на тежестта, като същевременно позволява на екипите и инженерите да играят с разпределението на теглото на автомобила в по-голяма степен.
GT3 EVO се задвижва от 3,9-литров V8 двигател с двоен турбокомпресор, който е механично идентичен с агрегата, намерен в пътно-легалния 488 GTB. Въпреки това, за да се съобразят с разпоредбите на FIA, които ограничават мощността на автомобили от клас GT3 до 500bhp и 600bhp, Ferrari монтира нов ECU, за да ограничи цифрата на пътния автомобил 660bhp.
Предлага се също и 24-часов пакет за издръжливост, добавящ допълнителни лампи за задвижване на предната броня, бързозапълващи се съединители за моторно масло и охлаждаща течност, съединител от въглеродни влакна, модернизирани спирачни спирачки и стоманени гайки на колелата. Купувачите могат също да спекулират сензор за ниво на охлаждащата течност и стил Le-Mans, LED фарове.
Какво правите с новия състезател Ferrari 488 GT3? Уведомете ни в секцията за коментари по-долу ...
Търсене
Архив
Блогрол